Rešitve upravljanja IT storitev

Združujemo razvoj, IT operacije in poslovne ekipe, da ponudimo izjemne izkušnje digitalnih storitev

Če to želimo ali ne, se poslovni svet spreminja z vrtoglavo hitrostjo.

Vendar resničen napredek še vedno ovirajo zastareli načini dela in rigidni procesi. Kot da bi plesali tango v oprijetem krilu. Poznate vse korake, čutite ritem, a vaše gibanje je omejeno. S tem izzivom se soočajo tudi IT ekipe v mnogih organizacijah, ker vodstvo od njih pričakuje, da bodo interne IT storitve potekale brezhibno in hitro, z nizkim tveganjem in seveda minimalnimi investicijami. Kakšna pa je realnost izza teh pričakovanj? Mnoge organizacije uporabljajo različna digitalna orodja za različne segmente poslovnih procesov, ki pogosto niso komplementarna ali integrirana v logično celoto, da niti ne omenjamo vstopne investicije in stroškov vzdrževanja več različnih sistemov. To ovira IT ekipe pri zagotavljanju hitrega in učinkovitega pretoka informacij znotraj podjetja in je razlog za visoke stroške z ekipo.

To težavo lahko premagate z našo vodilno rešitvijo upravljanja IT storitev (ITSM), ki hitro združi razvijalce, IT operacije in poslovne ekipe, da nudijo, upravljajo in podpirajo izjemne izkušnje storitev, z nizkimi stroški in minimalnim tveganjem.

Ključne značilnosti rešitev upravljanje IT storitev za učinkovito spopadanje z zahtevami za storitve znotraj vaše organizacije

Olajšajte raznolikim ekipam uprvne službe in drugiavljanje, usmerjanje in triažo - od IT oddelka do kadrovske službe, upravljanja objektov, prah

— Samopostrežni uporabniški portal
— Optimizirane čakalne vrste zahtevkov
— Učinkovito spremljanje zagotavljanja storitev (SLA) in poročanje
— Prilagodljivi delovni procesi
— Avtomatizacija delovnih procesov

Sodelovalno upravljanje z incidenti in težavami

— Zmogljivo upravljanje alarmov in dežurstva
— Sodelovanje in komunikacija pri večjih incidentih
— Avtomatizacija raziskovanja in odziva
— Nadzorna plošča za raziskovanje vzroka incidentov
— Poročila analiz po incidentih in izvoz v Confluence

‍Upravljanje sprememb za DevOps era

— Samodejni zahtevki za spremembe iz CI/CD-orodij za neprekinjeno integracijo/dobavo, kot npr. Bitbucket Pipelines
— Mehanizem za avtomatizirano ocenjevanje tveganj
— Logično pogojevanje in nadzor postavitve iz zahtevkov za spremembo
— Integracija s katalogom AWS Service Catalog

‍Fleksibilno upravljanje konfiguracije in sredstev

— Hramba in upravljanje neprekinjene integracije (CI) ali sredstev
— Samodejna neprekinjena integracija (CI) in odkrivanje sredstev
— Preslikava odvisnosti
— Avtomatizacija za alarme, usmerjanje težav in drugo

Pri upravljanju IT storitev sodelujemo z vodilnim globalnim tehnološkim podjetjem Attlasian. Naj vam pokažemo, kako upravljanje IT storitev pospeši sprejemanje dobrih odločitev v vsaki organizaciji.

*S tem ko kliknete Prenesi, soglašate z našimi Pogoji in določili ter izjavljate, da ste prebrali naš Pravilnik zasebnosti osebnih podatkov, vključno z našim Pravilnikom o piškotkih.

Če želite takoj govoriti z nami, nas pokličite na
+386 1 23 555 64

Kako lahko rešitev upravljanja IT storitev še dodatno koristi vašemu podjetju?

Vrednost, ki jo ima upravljanje IT storitev (ITSM) so fleksibilni in intuitivni procesi, ki odražajo realen način dela v vašem podjetju. Z večjo transparentnostjo dela in poenostavljenimi procesi se doseže boljše sodelovanje med IT operacijami, razvojem in poslovnimi ekipami. Ko so razvoj in operacije na integrirani platformi, se zgodi čarovnija – hitrejši delovni tok in bolj učinkovito razreševanje zahtevkov od dobave do podpore.

Z upravljanjem IT storitev pridobite od prvega dne

— Višja donosnost naložbe: 246 % donosnost naložbe
— Hitrejši čas do vrednosti: Povprečno trajanje implementacije je 2 meseca
— Izboljšana učinkovitost: 61 % izboljšanje produktivnosti agentov

*Vir: Poročilo Forrester Consulting’s Total Economic Impact™

Pospešimo IT!
Naj vam pokažemo, kako odkleniti IT pri visoki hitrosti.